Ando Gym Kranj

TRX – TOTAL BODY RESISTANCE EXERCISE


trx-2054737_1280.jpg

SKUPINSKA VADBA S TRX TRAKOVI ZA ŽENSKE

  • Manjše skupine, individualna obravnava
  • Postopna stabilizacija trupa
  • Okrepitev mišic na vseh delih telesa
  • Razvoj in ohranitev mišične mase, vzdržljivosti v moči
  • Povečanje in ohranitev fleksibilnosti in ravnotežja

PRIPOROČENA VADBA ZA ŽENSKE PO 40. LETU:

  • Vadba z lastno težo
  • Ohranja telesne sposobnosti in zmogljivosti, vpliva na dobro počutje in splošno zadovoljstvo z življenjem
  • Čvrsto, oblikovano telo
  • Preventiva zmanjševanju kostne mineralne gostote ( osteopanija ) in zmanjšanju količine in kakovosti kostne mase ( osteoporoza )
  • Preventiva postopne izgube mišične mase ( sarkopenija )
  • Zdravje, druženje, smeh


Prednost trakov je v tem, da omogočajo vadbo ne glede na pripravljenost oziroma moč vadečega.

Vadba je raznolika, motorično ni zahtevna.

Sama vadba ima še eno specifiko – vadečega 'sili', da stiska stabilizatorje (trebušne mišice), kar omogoča uspešno vključevanje notranjih trebušnih in hrbtnih mišic.   Vaje, ki vključujejo več mišičnih skupin naenkrat, vplivajo na večjo porabo kcal in višji metabolizem.

Poraba energije pri treningu s TRX trakovi je za 20–30 odstotkov višja kot pri enako trajajočem treningu v fitnesu.

Vadbeni programi s TRX so različni, trenirate lahko vzdržljivost v moči, maksimalno moč, mišično maso, tonizacijo, fleksibilnost, ravnotežje in vplivate na visoko porabo kalorij ter s tem na nižji odstotek maščobne mase.